Bila Jari Menaip

Jari yang menaip ini menjadi perantaraan memori yang ingin disampaikan. Ketahuilah kamu bahawa tuan punya jari ini are not good at words. 

Aku cuba untuk menggunakan ayat yang senang kau nak faham. I know ada ayat aku yang ntah pape. But the story, the memory aku harap sampai lah.

Semasa menaip kepala aku membayangkan semula all the memory. Semuanya bermain dalam kepala jadi aku tak tahu apa yang aku tulis tu sama dengan apa yang dalam kepala aku. 

Its like...semua memory of that bermain dalam kepala aku. Contoh aku tengah taip pasal how deep the air banjir is..and then dalam kepala keluar bayangan kami main pelampung tu. 
So..you know..tak selari. That why ayat nya..storynya tak ikut turutan..aku just tulis ja.

But the idea is there. At least kau boleh bayangkan situasi tu.. tu dah cukup. And diorang yang share the same memory boleh ingat balik kenangan tu. Thats enough for me. 

Comments

Popular posts from this blog

Laskar Pelangi 8

Biarkan Jari Mula Berbicara